Friday, April 15, 2011

Marketing Day punya cerita .

Assalamualaikum.
haaaaa. dah lama tak update.
sebab?
hmmm, sebab nye MALAS, BEROKBANG LEMBAB NAK MAMMM.
hahah. okay ini cerita 8 April 2011.
Subject Fundalmental of Marketing ada buat satu event ni.
MARKETING DAY. 

kelas saya JBM1112G kena jual snack.
so kitorang jual Mashmallow Chocolate , popcorn , kerepek , gulagula , dan ade lagi la.
haaa. jum la tenguk gambar.




 diawal pagi muka berseri :)




sempat posing lagi taw. hahah


 ini makanan yang kami jual. 



kerepek 



snack



 mashmallow dan buah



chocolate terjun untuk dicelup oleh mashmallow



ini promoter kita mempromote popcorn .semangat wehhh.



 ini rakan rakan seperjuangan.
*dari kiri : adlin, lin , siti , si gendut dan qeena




 mereka mereka yang semangat membuat popcorn. 
*korang memang layak bergelar isteri da. hari hari bagi suami makan popcorn. HAHAH




 BASUH JANGAN TAK BASUH!



 GADIS GADIS MANIS. HEEE~



dari kiri : kacik , mai , iema , wahida , si gendut (kau lagi -.-") 



with nikki gorgeous :)



bersama kesayangan. Juju with Jaja <3



 yang lebih muka kau jela gendut.
* suka hati aku la. blog aku :D hahah




yeahhh. last but not least. 
saya Juju Zahari dilantik sebagai Financial Manager. 
wahhhh. Saya bukan mata duitan tapi saya suka duit :)



Sekian.

4 comments: