Friday, April 15, 2011

Balik Putrajaya

Assalamualaikum pembuka kata. hhaha
okay hari ini 15 April .
saya pulang ke Putrajaya.
bertemu dengan family tercinta. 
weeehhhooooo <3
seronok nye makcikkk.
bus dari segamat ke KL pada jam seawal 9am.
semangat kan?
memang lahhhh. 
sangat sangat semangat.
balik dengan jaja <3

saya balik sampai 19 hb iaitu bersamaan dengan hari selasa depan.
bus jam 4.30pm
warga segamat sedia menanti kepulangan saya okay.
hihi.
tanak balik segamat sebenarnye.
tapi nak buat macam mana kan. nak final dahhhhhh.
ingat nak duduk umah lama lama.
tapi......
mesti tak blaja.
makan,online,tguk tv,tido jeeee.
so balik la segamat dengan harapan akan belajar la bersungguh sungguh.
insyaAllah.


tadi saya makan malam ape tau.
nasi lauk itik.
wahhhhhh. sedap wehhhhh. 
hahah. teruja lebih .

hmmm, haaaaa. jadual final saya!
ni haaaa.

23 April 2011 - ISLAMIC THOUGHT AND CIVILIZATION
25 April 2011 - INTERMEDIATE ENGLISH 
29 April 2011 - MICROECONOMICS and INTRODUCTION TO COST ACCOUNTING
01 May 2011 - FUNDALMENTAL OF MARKETING

so, 1 May tu saya da cuti sem sampai 30 May.
yeeehhooooo.

kawankawan,
doakan terbaik untuk saya dan rakan rakan yang lain.
wish me luck okay. 
and for the others yang amek final
i wish you a very goodluck and
break a leg friends :)
chayok chayok!!

No comments:

Post a Comment